Гарантія та сервіс

Якщо з придбаним товаром щось не так, будь ласка, не хвилюйтесь.

Зателефонуйте до сервісного центру за телефоном: +380 97 202 01 95.

Гарантійне обслуговування товару здійснюється згідно з інструкціями, які ви отримаєте при оформленні заявки.

При виявленні дефекту ви можете здати товар на ремонт до сервісного центру самостійно, передати у наш магазин чи надіслати поштовим оператором. Звертаємо Вашу увагу, що перед транспортуванням виробу в будь-який сервісний центр необхідно зв'язатися з фахівцями центру, уточнити графік роботи, точну адресу, умови та вимоги для здачі виробу в ремонт.

Під час експлуатації товару споживач зобов'язаний:

  • Використовувати товар за цільовим призначенням і дотримуватися правил, встановлених в експлуатаційній документації.

Умови гарантійного обслуговування:

  • Товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту: в такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.
  • Товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту. У цьому випадку покупець надає товар разом з висновком сервісного центру та іншими документами в магазин. Після цього покупець змінює товар на інший або магазин повертає гроші.
  • Товар має ознаки порушення умов експлуатації. У такому випадку дія гарантії припиняється.