Гарантія та сервіс

Якщо з придбаним товаром щось не так, будь ласка, не хвилюйтесь.

Гарантійне обслуговування товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» 
При виявленні дефекту Ви можете передати товар до Сервісного центру.

Самостійно завітавши за адресою:
м. Харків, пр. Науки, 48 (м. «Ботанічний сад»)
Графік роботи Понеділок-П'ятниця з 10:00 до 19:00, Субота з 10:00 до 15:00.

Чи надіслати поштовим оператором, згідно інструкцій, які Ви отримаєте при оформленні заявки. Для цього, зателефонуйте, будь ласка, до Сервісного центру за телефоном: +380972020195
Звертаємо Вашу увагу, що перед транспортуванням виробу в будь-який сервісний центр необхідно зв'язатися з фахівцями центру, уточнити графік роботи, точну адресу, умови та вимоги для здачі виробу в ремонт.
Під час експлуатації товару споживач зобов'язаний:
Використовувати товар за цільовим призначенням і дотримуватися правил, встановлених в експлуатаційній документації.
Умови гарантійного обслуговування:
Товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту: в такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.
Товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту. У цьому випадку покупець надає товар разом з висновком сервісного центру та іншими документами в магазин. Після цього покупець змінює товар на інший або магазин повертає гроші.
Товар має ознаки порушення умов експлуатації. У такому випадку дія гарантії припиняється.