Гарантія та сервіс

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

  • Всі товари протягом гарантійного терміну підлягають безкоштовному ремонту.
  • Термін гарантійного обслуговування визначається виробником.
  • Право на гарантійне обслуговування надає фірмовий гарантійний талон: Asus, Acer, Apple, MSI, LG, Sony, Fujitsu Siemens, SVEN, Logitech, Canon, Edifier, Chifetec та ін, або гарантійний талон магазина "Click" встановленого зразка (Dell, HP, Lenovo , Toshiba, Samsung) в авторизованих сервісних центрах.

Зверніть увагу: перед транспортуванням виробу в будь-якої сервісний центр необхідно зв'язатися з ними для уточнення графіку роботи і умови для здачі виробу в ремонт.

Сервісний центр знаходиться за адресою:

СЦ "LINK-service"

пр. Науки 48

Час роботи: з 9:00 до 18:30

Субота: з 11:00 до 15:30

Вихідний: неділя

Телефон: (057) 756-67-06; (099) 005-11-30 (МТС); (098) 202-79-39 (Київстар)

Філія: вул. Гвардійців Широнінців 15/46

Час роботи: з 9:00 до 18:00

Субота: з 10:00 до 17:00

Вихідний: неділя

Телефон: (057) 750-89-28

Гарантійний ремонт техніки Acer, AOC, Astro, CAT, KOSS, Fly, Frime, Gemix, Hardity, HTC, HUAWEI, Nokia, монітори Philips, Plantronics, Prologix, Real-EL, SVEN, TP-Link

Відновлення даних з HDD, SSD, Flash-накопичувачів.