Обмін та повернення
З товаром щось пішло не так? Будь ласка, не хвилюйтесь. Перейдіть до розділу "Гарантія та сервіс" і ознайомтесь з процедурою та умовами повернення. Або зв'яжіться з менеджером по телефону: +380972020195.
Коли претензій до працездатності товару не має, згідно Закону України «Про захист прав споживачів» можете повернути товар в 14ти денний період, якщо він не задовільнив формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Щоб оформити повернення, скористайтеся найбільш зручним для вас способом з наведених нижче.
1. Зверніться до нашого колл-центру за телефонами:
- +380800300793 (дзвінки по Україні безкоштовні)
- +380670050848, 0670051356 (згідно тарифів Вашого оператора)
- щодо товарів, придбаних в магазині Click в Києві +38 067 577 46 90 (згідно тарифів Вашого оператора)
2. Зв'яжіться з нашим відділом повернень за телефоном або Вайбером:
Телефон: +380676720877
Вайбер: +380675720683
(згідно тарифів Вашого оператора)
Понеділок - Неділя: 09:00 - 18:00
Субота - Неділя: вихідний.
3. Зверніться до нашого пункту видачі, що знаходиться за адресою:
м. Харків, пр. Науки, 48 (м. «Ботанічний сад»)
Понеділок - Неділя: 10:00 - 20:00
4. Якщо товар був придбаний в магазині Click в ТРЦ Respublika Park, його можна повернути безпосередньо в магазин Click, звернувшись до консультанта. Адреса магазину – м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1, (вихід Р7). Телефон: +38 067 577 46 90 (згідно тарифів Вашого оператора)
Нагадуємо, що для повернення товару потрібно дотримуватися певних умов:
- пройшло не більше 14 днів;
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
- збережені заводські (гарантійні) пломби, всі захисні плівки, ярлики та маркування.
У випадку коли товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, лише якщо упаковка не розкривалася.
Комп'ютерні комплектуючи, що встановлювались для перевірки, не підлягають поверненню.
Повернення товару належної якості, що не задовільнив клієнта, відбуваеться за кошти клієнта.
Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні дані умови.